Brev:
Opfølgende spørgsmål til madplan
10. april 2018
Alder:
7 mdr.
Opfølgende spørgsmål til madplan
Kære Helen,
Tusind tak for hjælp til madplanen, som vi allerede er i fuld gang med at indføre... selvom første forsøg med vores mad i går, ikke var en kæmpe succes (ovnbagte kartofler og frikadeller). Alt blev spyttet ud :) Men vi skal vel bare køre på, så hun vænner sig til nye konsistenser og smage.
Vi snød hende dog ved at blande det med grød, så røg det hele ned.
Extra spørgsmål:
De flasker du har indlagt i planen. Kan du fortælle noget mere om, hvor mange ml, du anbefaler at hun skal have på et døgn? Lige nu får hun store flasker (180ml) om aften/natten og mindre (150ml) om morgen/eftermiddag.
Tak og go' sommer :)
Kærlig hilsen
Caroline og familien